На початку гри "Сіміло. Тварини (Similo: Animals)", один із гравців обирає роль Віщуна та вибирає 1 карту з тваринкою, яка стає його "зв'язківцем". Цей Віщун буде надавати команді підказки. Перед гравцями розкладено 12 карток з таємничим звірятком Віщуна, а також у руці Віщуна є 5 карт, які він використовує, щоб допомагати команді.
Гра розпочинається із питань, таких як "Що спільного між коровою та свинею?" чи "Що відрізняє зайця і дятла?". Гравці повинні шукати відповіді на ці питання, і Віщун дає підказки команді.
Під час гри Віщун не може говорити, свистіти чи тупати ногами, коли гравці помиляються. Гравцям надається лише 1 підказка в кожному раунді, існують два різних типи підказок:
Команда голосно обговорює підказки, радиться, та в кожному раунді скидає "зайвих" персонажів, поки залишаться всього 2 картки. Якщо гравці помиляються і скидають таємного персонажа, вони програють.
Комплектація настільної гри «Сіміло. Тварини (Similo: Animals)»:
Перегляньте асортимент нашого магазину і ви обовʼязково знайдете щось цікавеньке