Для двох | Для дівчаток | Для компанії | Для маленької компанії | Для підлітків | Для хлопчиків | Для школярів
Тип
Кооперативні | Подарункові
Для подій та локацій
Домашні | У офіс
«Call of Cthulhu»— це знаменита настільна рольова гра, створена Сенді Пітерсеном у 1981 році, який також відомий за ігри «Cthulhu Wars» і першу версію «Arkham Horror». За більш ніж 40 років існування, гра отримала понад 80 нагород за свою унікальну інтерпретацію Мітів Ктулху і була включена до Зали Слави Академії ігрового мистецтва та дизайну.
Остання, сьома редакція «Call of Cthulhu Role-Playing Game» сумісна з усіма попередніми версіями гри. Гра, разом із «RuneQuest» та іншими рольовими іграми від «Chaosium», використовує Базову Рольову Систему К100. Це спрощує освоєння гри для тих, хто вже знайомий з однією з цих систем.
Книга «Call of Cthulhu. Quick-Start Rules» надає короткий огляд основних правил і включає вступну пригоду «Привиддя». Вона дозволяє гравцям швидко розпочати гру та отримати задоволення від перших партій. Книга також містить готових персонажів для початку гри.
Сценарій «Привиддя» розроблений для новачків і розгортається в 1920 році в Бостоні. Гравці стають членами команди детективів, які отримали завдання розслідувати таємничі події в старому будинку, що, за чутками, населений привидами. Спочатку детективи зустрічаються з домовласником, який розповідає їм про ситуацію.
«Поклик Ктулху» — це настільна гра в жанрі містики та жахів, де гравці досліджують небезпечні місця, розгадують зловісні плани і стикаються з жахами, які можуть звести з розуму. Гравці протистоять божевільним культистам і жахливим монстрам, а їхні рішення можуть вплинути на долю світу.
Головна мета гри — створити захоплюючі і моторошні історії разом із друзями. Один з гравців виступає в ролі Вартового Потаємного Знання, який керує ходом гри і застосовує правила. Інші гравці грають за персонажів, що досліджують і намагаються розкрити жахи Мітів Ктулху.
Вартовий вибирає сценарій та веде гру, дозволяючи гравцям імпровізувати та впливати на сюжет. Гра використовує різноманітні багатогранні кістки: відсоткові (К100), чотиригранні (К4), шестигранні (К6), восьмигранні (К8) і двадцятигранні (К20). Успіх або провал дій визначається результатами кидків. В залежності від складності завдання, кидки можуть бути звичайними, складними або екстремальними. Гравці також можуть кидати кістки на талан або ґлузд, коли результат залежить від фортуни або психічного стану.
Під час бою персонажі діють згідно з їхніми показниками спритності. Гравці мають три основні бойові навички: бій, ухиляння і стрільба. Успіх у бою визначається кидками на відповідні навички і можливістю виконання бойових маневрів.
«Поклик Ктулху» — це кооперативна гра, де гравці працюють разом для досягнення загальної мети. Вони можуть отримати поранення або загинути, але мають можливість створити нових персонажів для продовження гри. Дослідники постійно розвиваються, здобуваючи нові навички і вміння, поки не завершать свою історію або не зустрінуться зі смертю. Комплектація настільної гри «Поклик Ктулху: Швидкий старт»: