В звʼязку зі святами, на даний момент відправлення протягом 1-3 днів.

Настільна гра Війна персня. Друге видання (War of the Ring: Second Edition)

(Geekach Games)
Код товару: 4580
В наявності
Іконка кількість гравців2-4
Іконка час гри> 60хв.
Іконка вікова категорія12+
3890 грн
1
Geekach Games
Нова пошта
Відділення
За тарифами перевізника
Нова пошта
Поштомат
За тарифами перевізника
Нова пошта
Курʼєр
За тарифами перевізника
Відправка у день замовлення при замовленні до 14:30,
окрім вихідних
Детальніше
Характеристики
Бренд
Мова гри
Українська
Кількість гравців
2 | 3 | 4
Вікова категорія
12+
Час гри
> 60хв.
Посилання на BGG
https://boardgamegeek.com/boardgame/115746
Рейтинг BGG
8.5
Жанр
Стратегічні
Для кого
Для всієї родини | Для гіків | Для двох | Для дівчаток | Для дітей | Для компанії | Для маленької компанії | Для підлітків | Для хлопчиків | Для школярів
Тип
Дорогі | Подарункові
Для подій та локацій
Домашні | У офіс
З чим
З кубиком | З фішками

"У Війні Персня" один гравець керує Вільними Народами (ВН), інший гравець контролює Тіньові Армії (ТА). Спочатку Народи Волі неохоче піднімають зброю проти Саурона, тому їх слід атакувати Сауроном чи переконувати Гендальфом та іншими Спільниками, перш ніж вони почнуть боротьбу: це відображається на Політичному Треку, який показує, чи готовий Народ взяти участь у Війні Кільця чи ні.


Гру можна виграти військовою перемогою, якщо Саурон захопить певну кількість міст і фортець Вільних Народів або навпаки. Але справжня надія Вільних Народів полягає в квесті Переносник Кільця: поки армії стикаються по всій Середзем'ї, Братство Кільця намагається потайно потрапити на Гору Передовзяття, щоб знищити Єдине Кільце. Саурон не знає про справжній намір своїх ворогів, але дивиться на всю Середзем'ї в пошуках цінного Кільця, тому Братству належить зіткнутися з численними небезпеками, відображеними Правилами Пошуку за Кільцем. Проте Спільники можуть підбадьорити Вільні Народи до боротьби проти Саурона, тому гравець Вільних Народів повинен збалансувати необхідність захисту Переносника Кільця від шкоди, проти спроби встановлення належного захисту проти армій Тіні, щоб вони не завоювали всю Середзем'ї до завершення квесту Переносника Кільця.


Кожен оберт гри обертається на кидку Кільцевих Костей: кожна кільцева кість відповідає дії, яку гравець може виконати під час оберту. Залежно від обличчя, випадкового на кожній кільцевій кістці, можливі різні дії (пересування армій, персонажів, наймання військ, просування по Політичному Треку).


Кільцеві кості також можна використовувати для витягування або гри Карт Подій. Карти Подій використовуються для представлення конкретних подій з історії (або подій, які можливо мали місце), які не можна зобразити через звичайну гру. Кожна Картка Події також може створити неочікуваний поворот у грі, дозволяючи спеціальні дії або змінюючи хід битви.


Комплектація настільної гри «Війна Персня (War of the Ring)»:

  • Книжка правил
  • 2 пам’ятки гравця
  • 1 ігрове поле, що складається з двох частин
  • 6 кубиків дій Вільних Народів
  • 10 кубиків дій Тіні
  • 5 бойових кубиків
  • 10 карт супутників (персонажі Вільних Народів)
  • 1 карта Ґолума
  • 3 карти посіпак (персонажі Тіні)
  • 96 карт подій (розділених на 4 колоди по 24 карти)
  • 205 пластикових фігурок, що представляють війська й персонажів «Війни Персня»
  • 76 картонних жетонів
Відгуки