S.Y.N.C. це спільна гра, де гравці вибирають карти персонажів (фантомів), які найкраще пов’язані з доступними наборами асоціацій. Хитрість полягає в тому, що гравцям не дозволяється спілкуватися один з одним до того, як вони зроблять свій вибір, і щоб виграти раунд, усім гравцям потрібно вибрати одного й лише одного персонажа з доступного пулу. Складність зростає з кожним раундом, оскільки кількість персонажів на вибір збільшується.
Мета гри — зібрати учасників космічної експедиції серед фантомів минулого (історичних особистостей) і фантомів з уявного світу (вигаданих персонажів). Гравцям потрібно вибрати лише одну картку-фантом, яка найкраще пов’язана зі згенерованими картками-ключами асоціації. Кожен гравець робить вибір таємно, без обговорення з командою. Щоб виграти раунд, усі гравці повинні одноголосно вказати на той самий фантом. Щоб виграти гру, гравці повинні виграти 5 раундів за максимум 9 спроб.
S.Y.N.C. (Synchronizing Neuro-Connector)— суперкомп’ютер, який дозволив людству встановлювати контакти з новими світами, використовуючи силу синхронізації розумів. Стало можливим телепортувати фантомних посланців Землі з минулого або з таємничого виміру фантазій у далекі куточки Всесвіту. Для експерименту потрібна група людей, які можуть використовувати S.Y.N.C. технологія зібрати експедицію з п'яти фантомів і відправити їх відкривати нові космічні горизонти. Але будьте обережні, оскільки п’ять невдалих сеансів призведуть до перезавантаження системи, і вам доведеться починати все спочатку. Запорукою успіху місії є єдність думок і почуттів учасників. Синхронізуйте один одного та відкрийте для себе силу колективного розуму, підключаючись через S.Y.N.C.
Комплектація настільної гри «S.Y.N.C. Discovery»:
- 5 синхронізаторів гравців: інструменти для голосування та демонстрації настрою
- 42 карти фантомів історичних персонажів
- 42 карти фантомів вигаданих персонажів
- 168 ключ-карт асоціацій
- 12 блок-жетонів: компонент для блокування карт фантомів, ключ-карт або синхронізаторів
- Контрольний модуль: інструмент першого гравця, в якому зберігаються блок-жетони
- 10 маркерів фантомів з номерами
- 2 маркери результату для фіксування відгаданих та невідгаданих карт фантомів
- Буклет з короткими асоціативно орієнтованими описами персонажів
- Правила