Ви - лідер доісторичного племені, який вирішує, кого з членів племені відправити на полювання та якого здобичі вони хочуть виловити. На вас, як на лідера, чекають виклики, які ви можете виконати, малюючи на стіні своєї печери.
Кожен раунд у Прадавніх Історіях (Prehistories)ви та ваші товариші-лідери одночасно (і таємно) робите ставки, щоб вирішити, хто куди буде полювати. Чим більше мисливців у вас є, тим більших тварин ви можете виловити, але тим повільніше ви рухаєтеся. Найшвидший гравець - тобто той, у кого найменша кількість мисливців - йде першим, але в нього мало мисливців для полювання. Щоб полювати, ви визначаєте своїх мисливців на одному чи кількох місцях, щоб виловити здобич, що там чекає. Здобич представлена плитками поліоміно, і чим більше плитка, тим вища сума, що потрібна. Якщо у вас є саме стільки мисливців, скільки потрібно для вилову здобичі, вони можуть постраждати в процесі, що означає, що ви витягнете менше карт мисливців в кінці раунду для поповнення руки. (Вони не дуже довіряють вашому лідерству, коли ви їх травмуєте!)
У другій фазі раунду ви фарбуєте свою печеру плитками тварин, зібраними під час фази полювання. Ваша печера представлена сіткою 7x7, яка починається з деякими вже розміщеними плитками. Перша плитка розташовується у лівому стовпці, і всі наступні плитки повинні торкатися вже розміщених плиток, при цьому всі плитки повинні бути орієнтовані так, щоб тварини були видимі з їхніми ногами (або плавниками) донизу. (Дикуни мають прості смаки і хочуть, щоб все було реалізовано у відображувальній формі.)
Коли ви виконуєте бажання Старейшин, розфарбовуючи свою печеру певним чином - наприклад, завершуючи горизонтальну лінію чи з'єднуючи протилежні кути чи оточуючи легендарну тварину з усіх сторін - ви розміщаєте один чи кілька токенів тотема на цьому виклику. Той, хто перший відкидає свої вісім токенів тотема, перемагає.
Комплектація настільної гри «Прадавні Історії»:
Перегляньте асортимент нашого магазину і ви обовʼязково знайдете щось цікавеньке