Ігрова дошка KLASK має форму поля для м’яча з двома глибокими отворами, які функціонують як ворота на кожному кінці поля. Посередині поля три білі магнітні фігури служать «перешкодами» – НЕ притягуйте їх до власної ігрової фігури! Ваша ігрова фігура - це чорний магніт. Ви керуєте ним, тримаючи під дошкою великий магніт. Цей магніт з'єднаний з маленьким магнітом, розміщеним на полі. Мета гри полягає в тому, щоб проштовхнути маленьку червону кульку по полю за допомогою магніту/ігрової фігури, закинути м’яч повз перешкоди та суперника в отвір воріт (Klask). Це дуже весело, коли ваш суперник раптово вкривається білими перешкодами або ви кидаєте свою ігрову фігуру у ворота – те, що може статися, якщо ви надто завзяті!
Покладіть ігрову дошку на стіл між двома гравцями. Покладіть три білі магнітні фігури на білі поля на дошці. Покладіть дві монети в кожну точку поряд із «0». Кожен гравець має чорну магнітну ігрову фігуру з двох частин. Розташуйте коротку (тонку) частину поверх дошки, а довгу (товсту) – під дошкою таким чином, щоб дві частини «схопили» одна одну. Помістіть м'яч у кутове початкове поле. Керуйте ним за допомогою чорних ігрових фігур.
Гру починає наймолодший гравець. Ви отримуєте бал, якщо:
- М'яч закінчується в лунці суперника і залишається в лунці.
- Дві або всі три білі магнітні фігури прилипають до ігрової фігури суперника.
- Суперник випадково тягне свою ігрову фігуру в отвір своїх воріт.
- Якщо суперник програє свою ігрову фігуру.
- Кожного разу, коли ви отримуєте очко, ви повинні перемістити свою монету на одне очко вперед у слоті очок. Перемагає гравець, який першим досягне поля KLASK.
Під час гри:
- Якщо одна з білих магнітних фігур прилипає до ігрової фігури, гра продовжується; якщо дві білі магнітні фігури прилипають до однієї ігрової фігури, суперник отримує одне очко.
- Якщо м’яч падає за краї дошки, ви повинні помістити м’яч у кутове стартове поле на половині, з якої м’яч впав.
- Якщо одна або кілька білих магнітних фігур випадають через краї дошки, гра продовжується.
- Кожного разу, коли гравець набирає очко, ви повинні повернути білі магнітні фігури на білі поля на дошці, а гравець, який не набрав очко, поміщає м’яч у своє кутове стартове поле.
Комплектація настільної гри «Класк для 2х гравців (KLASK 2)»:
- ігрове поле Klask
- 6 наліпок з тефлоновим покриттям (2 запасні)
- 2 магнітні страйкери
- 2 магнітні контролери
- 2 кульки (одна запасна)
- 4 білі магнітні шайби (одна запасна)
- 2 диски для підрахунку балів
- правила гри