Усі тварини відчувають спрагу після насиченого пригодами дня в савані, тому всі вони пішли до місць для пиття. Кожна тварина хоче першою напитися, але обережно! Слон лякає носорога, носоріг — страуса, а страус — зебру. Все може статися... Миші навіть слона налякають! Перемагає гравець, який відлякає найбільше тварин.
Щоб створити Карібу, перемішайте карти та роздайте по п’ять карт кожному гравцеві, а решту покладіть колодою обличчям донизу. Розмістіть ігрову дошку в центрі столу.
Під час раунду гравець кладе одну або кілька карт однієї тварини, розміщуючи карти у відповідних позиціях (1-9) навколо озера.
Якщо принаймні 3 картки однієї тварини покласти перед озером, то ці тварини лякають слабшу тварину (тварин) (найближче нижче число), поки п’ють. Гравець забирає з дошки всі карти слабшої тварини та кладе їх перед собою обличчям донизу. Кожна картка коштує 1 бал, і виграє той, хто набере більше балів.
Увага! Ця гра є невеликою локалізацією. Гра надрукована з коробками мовою оригіналу та правилами українською.
Комплектація настільної гри «Каріба (Kariba)»:- 64 карти
- 1 картонна водойма