"Білий замок" — це захоплююча стратегічна настільна гра, яка переносить гравців у історичне середовище Японії, де вони беруть на себе роль кланів, що змагаються за вплив і владу в знаменитому замку Хімедзі.
Особливості гри "Білий замок":
- Тематика:Гра занурює гравців у історичну Японію, де вони взаємодіють із замком Хімедзі, його садами, ставками і місцями придворних.
- Механіка гри:Гра включає в себе розміщення робітників, керування ресурсами та використання кубиків для активації різних дій.
- Структура гри:Гра складається з трьох раундів, де гравці розпоряджаються ресурсами своїх кланів, відправляючи членів у різні частини замку для виконання завдань, що приносять переможні очки.
Динаміка гри:
- Розгортання дій:Гравці мають вибрати, як краще використати свої ресурси, розміщуючи робітників у замку, щоб здобувати переваги в кімнатах, садах або на стінах.
- Стратегічне планування:Вибір кубиків для дій та їх розподіл впливає на можливість реалізації стратегії та завоювання переможних очок.
- Соціальне взаємодія:Ігри Llama Dice відомі своєю здатністю стимулювати стратегічне мислення та соціальну інтеракцію між гравцями, що є ключовим аспектом успіху в "Білий замок".
Ключові аспекти успіху:
- Вплив у суді:Гравці повинні розумно вибирати, як і коли збільшувати свій вплив у найважливіших частинах замку.
- Ресурсне управління:Ефективне управління обмеженими ресурсами та робітниками є вирішальним для досягнення успіху.
- Адаптація стратегій:Гнучкість стратегії в залежності від дій інших гравців і змін у грі допомагає зберігати перевагу.
"Білий замок" пропонує гравцям не тільки глибокий іммерсивний досвід у світі феодальної Японії, але й можливість розвивати складні стратегії, які будуть випробовувати їхні тактичні навички і здатність до планування. Це ідеальна гра для тих, хто насолоджується історичними настільними іграми та складними стратегічними рішеннями.
Комплектація настільної гри «Білий замок (The White Castle)»:
- головне поле
- 4 планшети особистих володінь
- 3 мости
- по 20 фішок воїнів / придворних / садівників
- 15 кубиків (по 5 кожного кольору)
- 1 маркер раунду
- 4 фішки чапель
- 4 маркери впливу
- 4 фішки віял
- 6 карток стартової дії
- 9 карток стартових ресурсів
- 3 картки указу
- 15 карток розпорядника
- 12 карток дипломата
- 9 карток даймьо
- 5 карток саду рослин
- 5 карток саду каменів
- 5 карток соло-режиму
- 4 картки-пам'ятки
- 8 плиток майданчиків
- 15 плиток кубиків
- 32 монети
- 4 плитки (+40 / +80)
- 20 печаток даймьо
- 12 маркерів ресурсів
- промо-набір №1
- правила гри