В
Орос (Oros), гравці втілюють у себе роль напівбогів, обраних мудрим безсмертним, щоб поширювати знання серед людства. Ця економічна стратегічна гра занурює учасників у світ, де вони повинні навчати, вклонятися та збирати мудрість у високогір'ї. Гра містить унікальну механіку переміщення плиток землі, вивержень вулканів та будівництва гір, дозволяючи гравцям створювати та трансформувати спільний ландшафт у величезну головоломку.
Кожен гравець використовує індивідуальний килимок для управління своїми діями, що включає зміщення землі, формування гір, поклоніння для збору мудрості, та будівництво святилищ. Мудрість стає ключовим ресурсом, що використовується для покращення здібностей та збільшення вартості святилищ, принесення кінцевих ігрових очок.
Центральним елементом гри є просування напівбогів вгору по зіккурату, що сигналізує про наближення кінця гри. Різноманітність стратегій і постійно мінливе ігрове середовище роблять кожну гру в Oros унікальною та змагальною, де гравці стикаються з викликами абстрактного мислення та стратегічного планування.
Комплектація настільної гри «Орос (Oros)»:
- двостороннє ігрове поле
- 72 плитки суходолу (48 суходіл, 12 гори, 12 острови)
- 48 вулканів (1-4 рівнів)
- 52 карти Автоми (колода на напівбога)
- 36 плиток священних місць (3 моноліти, 3 святилища, 3 храми на гравця)
- 32 послідовники (8 на гравця)
- 32 ліміти мудрості (8 на гравця)
- 4 планшети гравців
- 4 фішки напівбогів (і змінні жетони)
- двосторонній трек піднесення
- планшет баллів
- нефритовий ягуар (жетон останнього гравця)
- жетони провидінь (6 на гравця)
- правила гри