Частково головоломка, частково гра. Грайте як Суша проти Моря (Land vs Sea) (або Картограф у грі для трьох гравців). Кожен гравець грає з 2 двосторонніми шестигранними плитками, що містять поєднання сухопутних і морських форм. Вони по черзі кладуть плитку, щоб разом скласти карту. Земля розміщує плитки, намагаючись завершити зони суші, а Море розміщує плитки, намагаючись завершити зони моря. Завершені області оцінюють очко за плитку; сухопутні території для суші, морські території для моря. Деякі плитки нараховують бонусні бали за те, хто завершить зону, у якій вони знаходяться. Тож гравці можуть вирішити стратегічно завершити зони суперника, щоб отримати бонусні бали. Інші плитки дозволяють гравцям зіграти свою другу плитку або вкрасти плитку гравця, але не останню!
Використання 2 двосторонніх плиток (одна сторона завжди відкрита, а інша завжди прихована до початку гри) означає, що є часткова інформація для планування, а також деякі сюрпризи. Гравці поповнюють до 2 плиток із вибору 2 стопок плиток обличчям догори.
Стратегія гри передбачає ретельне розміщення фішок, щоб очок з якомога більшої кількості сухопутних або морських ділянок, мінімізуючи при цьому можливості ваших суперників забити з фішок, якими ви граєте. Спостерігайте за можливими іграми своїх суперників і стратегічно контролюйте темп за допомогою «Відтворити ще раз» і «Вкрасти фішки». Шукайте можливості заробити цінні бонусні бали у своїй зоні та зонах ваших суперників. Обережно вибирайте плитки, поповнюючи руку, щоб підготуватися до наступного ходу.
Гра закінчується, коли буде розміщено останню плитку. Перемагає гравець або команда з найбільшою кількістю балів.
Основна гра «Суша проти Моря (Land vs Sea)» досить проста для легких/сімейних геймерів. Після того, як ви зіграли в базову гру, ви можете розблокувати більше параметрів підрахунку очок на плитках, щоб додати дивовижної глибини:
1. Підрахунок гори та коралів — оцінка для кумулятивних ланцюгів з’єднаних ділянок Гора (земля)/Корал (море).
2. Підрахунок балів за каравани та кораблі — бали за каравани та кораблі, додані до торгових шляхів на карті, а також бали за кожен торговельний шлях, у якому ви маєте більшість (більше караванів зараховує торговий шлях для землі, більше кораблів для моря) наприкінці гри. .
3. Waypoints - бонусні бали, які ви можете розмістити на карті, щоб спонукати до співпраці, або набрати собі.
Режими для 2, 3 і 4 гравців:
Ви можете грати один до одного з 2 гравцями або з 4 гравцями в командах, використовуючи основні правила та будь-які додаткові варіанти підрахунку очок. Ігри для 4 гравців використовують Waypoints, щоб запобігти альфа-гравцям напряму інструктувати свого партнера.
Складний режим для трьох гравців використовує всі додаткові параметри підрахунку очок у більш асиметричній грі. Картограф набирає бали, з’єднуючи гори та корали, і всі гравці змагаються за бонусні бали та бали Торгового шляху.
Комплектація настільної гри «Суша проти Моря (Land vs Sea)»:
- стартовий тайл
- тайл вулкану/виру
- 58 двобічних тайлів
- 2 двобічні пам'ятки підрахунку переможних балів
- поле підрахунку переможних балів всередині коробки
- 7 дерев'яних маркерів:
- 3 маркери суші – 1 для підрахунку балів, 2 для позначення маршрутних точок при грі вчотирьох;
- 3 маркери моря – 1 для підрахунку балів, 2 для позначення маршрутних точок при грі вчотирьох;
- 1 маркер картографа для підрахунку балів при грі втрьох