Це час заворушень у Європі 1920-х років. Попіл першої великої війни досі темніє снігом. Капіталістичне місто-держава, відоме просто як «Фабрика», яке розпалювало війну за допомогою броньованих механізмів, зачинило свої двері, привернувши увагу кількох сусідніх країн.
Коса (Scythe)— це гра зі створення двигуна, дія якої відбувається в період альтернативної історії 1920-х років. Це час землеробства та війни, розбитих сердець та іржавих механізмів, інновацій та доблесті. У Коса (Scythe) кожен гравець представляє персонажа однієї з п’яти фракцій Східної Європи, які намагаються заробити свої статки та претендувати на частку своєї фракції в землі навколо таємничої Фабрики. Гравці завойовують території, залучають нових рекрутів, збирають ресурси, залучають жителів села, будують споруди та активують жахливих механізмів.
Кожен гравець починає гру з різними ресурсами (сила, монети, бойова кмітливість і популярність), іншою початковою локацією та прихованою метою. Початкові позиції спеціально відкалібровані, щоб сприяти унікальності кожної фракції та асиметричному характеру гри (кожна фракція завжди починає з одного місця). У Коса (Scythe) використовується спрощений механізм вибору дій (без раундів і фаз), щоб геймплей рухався у швидкому темпі та зменшував час простою між ходами. Хоча існує багато прямих конфліктів для гравців, які прагнуть цього, немає вибуття гравців.
Коса (Scythe) дає гравцям майже повний контроль над своєю долею. Окрім окремої карти прихованої цілі кожного гравця, єдиними елементами удачі чи мінливості є карти «зустрічі», які гравці витягають під час взаємодії з громадянами нещодавно досліджених земель. Кожна картка зіткнення надає гравцеві кілька варіантів, що дозволяє їм пом’якшити успіх розіграшу, вибравши їх. Боротьба також ведеться вибором, а не удачею чи випадковістю. Кожна частина Scythe має певний аспект побудови двигуна. Гравці можуть покращувати дії, щоб ставати ефективнішими, будувати структури, які покращують їх позицію на карті, залучати нових новобранців для покращення здібностей персонажів, активувати механізми, щоб стримувати противників від вторгнення, і розширювати свої кордони, щоб отримати більше типів і кількості ресурсів. Ці аспекти створення двигуна створюють відчуття імпульсу та прогресу протягом гри. Порядок, у якому гравці вдосконалюють свій двигун, додає унікальності кожній грі, навіть якщо грати в одну фракцію кілька разів.
Комплектація настільної гри «Коса (Scythe)»:
- 1 книжка базових правил
- 1 книжка правил Автоми
- 1 довідник
- 1 лист досягнень
- 1 ігрове поле
- 5 двошарових планшетів гравців
- 80 дерев’яних маркерів ресурсів
- 80 картонних монет
- 12 картонних жетонів накопичення
- 12 картонних жетонів пригод
- 6 плиток бонусів споруд
- 42 карти бою
- 23 карти цілей
- 28 карт пригод
- 12 карт Фабрики
- 2 диски сили
- 5 карт переправи
- 5 карт-пам’яток
- 31 карта Автоми
- 20 фігурок мехів
- 5 фігурок героїв
- 5 планшетів націй
- 5 дерев’яних фішок дій
- 5 дерев’яних фішок популярності
- 5 дерев’яних фішок сили
- 30 дерев’яних фішок зірок
- 20 дерев’яних фішок споруд
- 20 дерев’яних фішок рекрутів
- 40 дерев’яних фігурок робітників
- 30 дерев’яних кубиків технологій ;