Inis — це гра, що глибоко вкорінена в кельтську історію та знання, у якій гравці перемагають, обираючись королем острова (Inis). Гравці можуть спробувати досягти однієї з трьох умов перемоги:
Лідерство: будьте лідером — тобто майте більше кланових фігур, ніж будь-який інший гравець — на територіях, що містять щонайменше шість кланів супротивників.
Земля: нехай ваші клани будуть присутні принаймні на шести різних територіях.
Релігія: нехай ваші клани будуть присутні на територіях, які разом містять принаймні шість святинь.
Протягом гри гравці також заробляють вчинки, які зазвичай співають барди або вигравірувані майстрами-майстрами, які зменшують на одиницю загальну магію, що становить шість для будь-яких умов. Хоча однієї умови перемоги достатньо, щоб отримати титул Короля, у грі досвідчених гравців зазвичай є жорсткий баланс сил, що підкреслює лідерство столиці острова.
На початку кожного раунду гравці збирають руку з чотирьох карт дій (з 13 картами дій для трьох гравців і 17 для чотирьох гравців) під час збору. Карти дій, які не були зіграні в кінці одного сезону, не зберігаються для наступного. Гравці також мають доступ до карт лідерів для територій, які це дозволяють, і де вони були обрані лідером під час збірки. Кожна Асамблея перерозподіляє ці картки. Нарешті, вони збирають картки «епічних оповідань», які зображують вчинки стародавніх ірландських богів і героїв, таких як Кухулін, Дагда, Луг та багато інших. Вони зберігатимуться й використовуватимуться для надихання кланів і досягнення надзвичайних подвигів... за відповідних обставин. Картки забезпечують різноманітні дії: додавання кланів, переміщення кланів, будівництво/дослідження та спеціальні дії.
Ретельне складання, управління руками, блеф (особливо коли гравці розуміють важливість проходження свого ходу), вдалий час і точне розуміння балансу сил є ключем до перемоги. Після гри відкриття ви будете готові до повноцінної та епічної гри, де беззаперечний гравець стане королем Асамблеї за його заслуги та мудрість.
Незважаючи на те, що в Ініс є «чуваки», які є «на карті», початківець буде помилкою грати в цю гру як бойову гру, тому що усунення інших кланів зменшує ваші шанси на досягнення умови лідерства. Мир між різними кланами, з чітким лідером території чи без нього, є звичайним результатом руху клану. Звісно, битви відбуватимуться, оскільки кельтські клани можуть бути некерованими, і хороший гравець слухатиме людей свого клану (тобто своїх карт). Цей бойовий аспект відображено в мініатюрах клану, що представляють воїнів. Лісовики, пастухи та торговці завершують набір із дванадцяти міні для кожного гравця; ці заняття не впливають на гру, але надають їй родзинку.
Увага! Мініатюри в грі не розмальовані. Розмальовування мініатюр - дуже цікаве і захоплююче заняття для багатьох любителів настільних ігор з мініатюрами.
Комплектація настільної гри «Ініш (Inis)»:
- 16 тайлів місцевості
- 63 карти
- 17 дій
- 30 епосів
- 16 ресурсів
- 66 мініатюр
- 48 мініатюр кланів
- 9 святилищ
- 8 цитаделей
- 1 столиця
- 16 жетонів
- 1 зграя воронів
- 1 фестиваль
- 4 претендент
- 10 подвигів