Два суперницькі шпигуни знають секретні ідентифікаційні дані 25 агентів. Їхні команди знають агентів тільки за кодовими іменами - однослівними мітками, такими як "хвороба", "Німеччина" і "морква". Так, "морква". Це легітимне кодове ім'я. Кожен шпигун хоче, щоб його команда визначила своїх агентів першою... не виявивши помилково асасина.
У грі Codenames дві команди змагаються, щоб першою зв'язатися зі всіма своїми агентами. Розкладіть 25 карт, кожна з якою містить одне слово. Шпигуни дивляться на карту, на якій зображена ідентичність кожної картки, а потім по черзі намагаються дати підказки своїм командам. Підказка складається з одного слова і числа, де число вказує, скільки карток на столі мають якусь асоціацію з вказаним словом-підказкою. Потім команди визначають одного агента, якого, на їхню думку, представлено на їхній стороні; якщо вони правильні, вони можуть продовжити вгадувати до зазначеної кількості разів; якщо агент належить до протилежної команди або є випадковим перехожим, хід команди закінчується; якщо вони вказали на асасина, вони програли гру.
Шпигуни продовжують давати підказки, доки одна з команд ідентифікує всіх своїх агентів або асасин вилучає одну з команд з гри.
Комплектація настільної гри «Кодові імена: гра слів (Codenames)»:
Перегляньте асортимент нашого магазину і ви обовʼязково знайдете щось цікавеньке