Ласкаво просимо до Північного простору, місця, де природа все ще недосліджена, містична та небезпечна. Коли люди вперше прибули, вони думали, що знайшли незайманий рай, наповнений щедрими лісами, озерами, де кишить риба, і холодною прісною водою, що тече з гір. Але в міру того, як їхні поселення розширювалися, а навколишні ліси рідшали, сама природа відштовхувалася. З’явилися великі істоти, відомі як звірі, і зі своїми іклами, кігтями та містичними здібностями вони стали неймовірною загрозою для людей. Щоб захистити поселення, люди залучили спеціалізованих мисливців, яким було доручено вистежувати та вбивати звірів, перш ніж загине занадто багато їхніх родичів.
Звір використовує колоду вказівних карт, щоб пересуватися по лісах, болотах і печерах, використовуючи хитрість і обман, щоб приховати свій слід від мисливців. Однак щоразу, коли мисливець рухається над місцем, де раніше був Звір, з’являється слід. Лише коли мисливець обшукує місце або сам Звір атакує нічого не підозрюючу ціль, виявляється фактичне положення Звіра. Більше того, кожен мисливець має лише один шанс обшукати кожен раунд, що робить це напруженим і важким рішенням. Мисливці рідко мають повну інформацію про те, чи містить слід, за яким вони переслідують, фактичне місцезнаходження Звіра, чи слід уже застиг.
Кожна дія, яку ви виконуєте в цій грі, виконується розігруванням карти з вашої руки (максимум дві карти за хід). Це означає, що якщо гравець хоче шукати, атакувати або рухатися, він повинен мати картку в руці, яка дозволяє йому це робити. Перед кожним раундом і мисливці, і Звір беруть участь у розіграші найважливіших карт. Усі картки дій можуть використовувати як звірі, так і мисливці.
Щоб виграти цю гру, вам потрібно або співпрацювати на кожному кроці, якщо ви граєте за мисливця, або вміло перемагати своїх супротивників, якщо ви граєте за Звіра. Самі по собі мисливці ніколи не бувають сильнішими за Звіра. Лише коли мисливці спілкуються, виробляють стратегію та об’єднують свої дії, вони можуть знищити Звіра, поки не стане надто пізно.
Комплектація настільної гри «Звір (Beast)»:
- 6 мисливців
- 6 Звірів
- 1 двостороння мапа
- 16 карт дій
- 2 двосторонні контракти
- 25 карт вивертів Звіра
- 25 карт предметів
- 42 карти здібностей
- 48 карт переміщення
- 12 фішок гравців
- 19 дерев’яних маркерів поліпшень
- 65 розмальованих дерев’яних фігурок
- 3 жетони прадавньої сили
- 6 жетонів сторожових веж
- 30 жетонів слідів
- 27 жетонів місцевості
- 18 жетонів досвіду
- 1 мінімапа
- ширма й маркер локації
- 12 жетонів поранень
- 15 фішок істот
- правила